[cstex] Pozvanka: prednaska Karla Skoupeho 10.12. FI MU Brno

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Sat Dec 10 23:37:17 CET 2011

On Sat, Dec 10, 2011 at 09:29:33PM +0100, Petr Tomasek wrote:
> On Sat, Dec 10, 2011 at 09:04:57PM +0100, Jiří Rybička wrote:
Dobry den,

> Az bude video, urcite shlednu, nicmene koncept LuaTeXu
> se mi principialne nelibi (obchazet nedokonalosti TeXu jakymsi
> pofidernim skriptovacim jazykem...)
je _radove_ snazsi resit nektere veci pristupem
k internim datovym strukturam TeXu nez makroexpanzi.
Karel tam nektere takove priklady uvadel.
Presto se snazi [sememrskacsky] v pripravovanem baliku
pro objektovou praci se strukturovanymi datovymi
strukturami v TeXu v maximalni mire pouzit expanzi.

--ps
P.S. Vybor take resil problem snizovani clenske
zaklady a s tim souvisejici nizsi vynosy pro financovani
aktivit sdruzeni. Tak zvazime, jak by slo realizovat ze
na video se dostanou jen clenove CSTUG (cimz se
skupina diskutujicich mozna zuzi :-( ).