[cstex] Zoznam publikacii s citaciami

Roman Dedic Roman.Dedic at mff.cuni.cz
Thu Aug 25 15:37:08 CEST 2011

Dobrý den,

pomocí čistého BibTeXu to samozřejmě jde, úlohu jsem takto cca před
rokem úspěšně vyřešil lehce upraveným balíčkem PubCit:

  http://www.typotex.hu/latex/pubcitmanual.pdf

S pozdravem,
Roman Dědic

On 08/16/2011 11:16 AM, petr zemánek wrote:
> Zdravim,
>
> bylo by možné docílit něčeho podobného pouze pomocí BiBTeXu - tedy bez
> použití balíku biblatex?
>
> S pozdravem
> Petr Zemánek

- --
Roman Dedic

Charles University in Prague
Faculty of Mathematics and Physics
Department of Chemical Physics and Optics
Ke Karlovu 3, 12116 Praha 2, Czech Republic

phone: +420 221 911 234
fax:   +420 221 911 249
email: Roman.Dedic at mff.cuni.cz