[cstex] Generování obsahu v plainu

Stínovlas stinovlas at gmail.com
Wed Aug 3 16:33:10 CEST 2011

Dobrý den,

mám problém, se kterým si nevím rady. Snažím se o automatické generování obsahu
v plainTeXu (resp. csplainu). Relevantní část kódu je poměrně stručná:

\def\bigsecti at n#1#2{
	\vfill\eject
	\removelastskip%
	\bigskip\bigskip%
	\noindent{\fontnadpisa #1}%
	\par%
	\xdef\chapmark{#2}
}

\def\kapitola#1{%
	\bigsecti at n{\the\chapnum. #1}{Kapitola \the\chapnum. #1}%
	\tocadd{0}{\chapmark}
	\advance\chapnum by 1%
}

\def\podkapitola#1{%
	\tocadd{1}{#1}%
	\removelastskip%
	\bigskip%
	{\fontnadpisb #1}%
	\par\nobreak%
}

\newwrite\toc
\immediate\openout\toc=toc.tex

\def\tocadd#1#2{
	\write\toc{\string\tocline{#1}{#2}{\the\pageno}}
}

Což by mělo (podle TeXbooku naruby) fungovat, protože \write expanduje
až při \shipout.
Přesto mi ale nevychází čísla stránek -- začíná-li podkapitola na nové
stránce (hned za zlomem),
je jí v souboru toc.tex přiřazena ještě předchozí stránka. Dumal jsem,
hledal jsem, ale už vážně
nevím...

Budu vděčný za jakoukoliv pomoc.

Jan Musílek