[cstex] OT: Windows 7 a davkove zmeny path pro pristup k TL a ConTeXt minimals..

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Thu Sep 23 20:11:16 CEST 2010

No, nejsem zrovna expert, ale několik postřehů, které by se mohly hodit:

– Pomocí „set PATH=C:\cesta\kam\je\potřeba;%PATH%“ lez změnu provést
dočasně (jen v daném terminálu?), což je možná úplně nejlepší řešení.

– Dle
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Environment_variable#DOS_and_Windows
je možné programem „setx.exe“ provést změnu trvale.

– Pokud by bylo třeba v obsahu stávající $PATH změnit cestu (ne jen
přidat další na začátek/konec), tak je asi nejlepší použít „sed“ jako
pod UNIXem. „sed“ (a další užitečné unixové nástroje) zkompilované pro
Windows k běhu bez nutnosti instalace Cygwin nebo podobného kanónu na
vrabce je možné stáhnout na http://gnuwin32.sourceforge.net/.

Doufám, že jsem alespoň trošku pomohl.

S pozdravem
Michal Růžička