[cstex] OT: Windows 7 a davkove zmeny path pro pristup k TL a ConTeXt minimals..

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Sep 23 18:54:43 CEST 2010

Dobrý den.
Omlouvam se za OT dotaz, ale snad bude nějaký WinExpert znát odpověď.

Rád bych rozhýbal ConTeXt (MKIV) mimimals současně s ConTeXtem pod TL2010.

V TL2010 mi ConTeXt k plné spokojenosti bezvadně funguje, ale problém
je, že asi nebude nějak jednoduchá aktualizace ConTeXtu MKIV a LuaTeXu
(bylo mi v NTG skupině doporučeno raději nainstalovat minimals verzi...).
Poslední aktualizace ConTeXt minimals mne velmi lakaji (je tam par veci,
ktere bych prave rad pouzil)

Nainstalovat ConTeXt minimals by nemělo být problém, ale řeším teď jak
nějakým snadným způsobem "přepínat" obě verze.
Mělo by to jít změnou PATH proměnné na hodnoty směřující buď to TL2010
nebo do minimals..

Změnit systémovou proměnnou PATH ve Windows 7 není problém, ale opravdu
se mi nechce pokaždé nadesetkrát "proklikávat" GUI a tam to vše ručně
měnit...

Nemáte někdo (nějaký WinExpert) představu, jak např pomocí dávkového BAT
souboru "vyjmout" ze systémové proměnné PATH původní cestu k TL2010 a
nahradit ji cestou k ConTeXt minimals a zase zpět???
Postačí nějaký link odkazující na práci s cestami .. Něco jsem hledal,
ale všude pro Win7 popisují jen "klikací" variantu ..

Díky všem případným rádcům z řad Windowsistů ... a Linuxáře prosím, aby
si odpustili vtípky typu "Co je to Windows ... " atd ... :-) (to byl fór)..

Zdraví Jarda Hajtmar