[cstex] Slovencina, kodovanie v plainTeX

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Sep 6 19:00:38 CEST 2010

On Mon, 6 Sep 2010, Luboš Kloc wrote:

> [...]

Dobrý den,

píšete, že nefunguje příkaz \shyph. Tento příkaz je definován ve formátu
csplain. Tento formát jste zřejmě nepoužil.

Váš dokument obsahoval příkaz \shyph a předpokládal tedy zpracování
formátem csplain. Doporučuji tedy zpracovat dokument formátem csplain.

Pokud na to půjdete čistým formátem plain, nemáte možnost použít slovenské
dělení slov ani osmibitové kódování fontů. Každý akcentovaný znak musí být
přepsán na TeXovou sekvenci. Pro kroužkované ů například musíte psát
\accent23u. Předpokládám, že jsem Vás dostatečně odradil od použití
čistého plainu a že přejdete na csplain.

Zdravím

Petr Olšák