[cstex] texhash a TDS

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Sep 2 22:32:29 CEST 2010

Dne 2. září 2010 21:51 Tomas Davidek <Tomas.Davidek at cern.ch> napsal(a):
> Dobry vecer vespolek,
>   rad bych se jeste zeptal na problem instalace novych balicku to LaTeXu.
> Sehnal jsem balicek, rozbalil jsem ho do /usr/local/share/texmf
> (zkontroloval jsem, ze tato cesta je uvedena v $TEXMFLOCAL, viz. napr.
> /etc/texmf/texmf.d/05TeXMF.cnf) a spustil mktexlsr /usr/local/share/texmf.
> Skutecne se updatoval soubor /usr/local/share/texmf/ls-R, ma celkem rozumny
> obsah.... Proste na prvni pohled vse v poradku, ale zmineny novy balicek
> (exerquiz) je stale "neviditelny":
> ----------
LaTeX prohledava adresar $TEXMFLOCAL/tex/latex a jeho podadresare.
Kdyz jej tedy rozbalite primo do $TEXMFLOCAL, nemuze jej LaTeX najit.
Podivejte se do texmf-dist, uvidite, ze v tex/latex je struktura podle
jednotlivych balicku. Doporucuji, abyste si to udelal obdobne.

Adresare, ktere jsou skutecne prohledavany LaTeXem, zjistite
nasledujicim prikazem:
kpsewhich -progname=latex -show-path=tex
> (/usr/share/texmf-texlive/tex/latex/hyperref/hdvips.def
> (/usr/share/texmf-texlive/tex/latex/hyperref/pdfmark.def))
>
> ! LaTeX Error: File `exerquiz.sty' not found.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/