[cstex] MikTeX a cestina

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Fri Sep 3 09:20:22 CEST 2010

Preji dobry den,

pripravuji instalaci ucebny a mimo jine jsem instaloval i MiKTeX 2.8.
S potesenim jsem uvital, ze jsem nemusel delat pocesteni. Hlavne pro
sudenty, ktere ukazka sazby TeXu na diplomnich seminarich vetsinou
zaujme je to dobre, informace o instalaci je obvykle rychle zchladi.

Pridani ceskeho jazyka sice v menu nefungovalo - musel jsem rucne
zeditovat languages.dat, ale jinak se zda vse OK. To je super.

Otazka: Da se nejak poznat, zda se pouziva "spravny" czech.sty (p.
Tesarika) z log. souboru (prilozeno)?

S pozdravem Jiri Hospodka