[cstex] převod dokumentů z latexu do wordu

Michal Vodička m.vodicka78 at gmail.com
Sat Sep 25 22:38:29 CEST 2010

Zdravím v konferenci.

Mám jeden dotaz ohledně konverze dokumentů psaných v LaTeXu do Wordu. V naší
organizaci jsou koupené licence Office 2007. Já pro své osobní použití
především rozsáhlejší dokumenty tvořím v LaTeXu (TL 2009). Chci ve větším
rozsahu toto používat i v práci, ale narážím na nutnost pozdější úpravy mnou
vytvořených dokumentů někým jiným. Z tohoto důvodu bych potřeboval
konvertovat vytvořené dokumenty do Wordu.

Zkoušel jsem především aplikace latex2rtf a Aurora pro OS Windows. Výsledky
nebyly uspokojivé z hlediska zachování formátování. Pracuji i v OS Ubuntu
10.04. Je mi jedno pod kterým OS budu dokumenty konvertovat.

Můžete mi prosím poradit, jestli je vůbec možné s minimálními úpravami takto
dokumenty konvertovat? Pokud ano, jakým způsobem?

Děkuji za rady.

S pozdravem,

Michal Vodička