[cstex] Slovencina, kodovanie v plainTeX

Tomáš Babej tomasbabej at gmail.com
Fri Sep 3 16:21:46 CEST 2010

Dobrý deň,

vedel by mi niekto poradiť ako správne nastaviť kódovanie v
plainTeX(Mikitex 2.8, pdftex). Doteraz som pracoval v LaTeXe a \usepackage
mi už proste nepomôže :) . Pracujem na .tex súbore, ktorý sa možno na inej
konfigurácií skompiluje, len na mojej verzii TeX nie. Konkrétne musel som
zakomentovať príkaz \shyph ktorý má niečo dočinenia so slovenským
rozdeľovaním slov. Vytvorený pdf dokument však nezobrazuje skoro žiadne
slovenské znaky s diakritikou, pri niektorých voľbách kódovania dokumentu
vidím sem tam možno "č". Rád by som vás opýtal o radu, ako nastaviť
kódovanie dokumentu tak aby to behalo :)

S pozdravom, Tomáš Babej