[cstex] Verbatim v definici

Jan Matejka moskyto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Oct 18 14:52:57 CEST 2010

Dobrý den

> Patrně se ptám na obehrané téma, ale už jsem strávil hledáním řešení
> několik hodin a marně, tak vznáším dotaz
>
> Potřeboval bych použít prostředí verbatim ...

Balík ucwmac obsahuje mimo jiné i soubor maker ucw-verb, který umí
i vložit soubor tak, jak stojí a leží.

http://mj.ucw.cz/linux.html -- první položka v tabulce
ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/tex/ucwmac-0.2.tar.gz --
přímý link na stažení
git://git.ucw.cz/ucwmac.git -- link na gitovou repository s historií

Nemohu ručit za bezchybnost, nicméně již nějakou dobu tato, resp. podobná
makra používáme v zadání/řešení KSP MFF UK a fungují spolehlivě.

Pokud potřebujete použít verbatim v parametru makra stylem
\footnote{\verb+verbatim text$#&+}, tak Vás asi zklamu, neboť neznám
jednoduchý způsob, jak donutit TeX k takovéhle věci. Jo, možná takhle:

\setbox0=\hbox{\verb+verbatim  text$&#+} \footnote{\box0}

Ale to je jen chvilkový nápad, netestováno.

J. Matějka
--
Jan Matejka aka 'Moskyto'
moskyto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~moskyto
Phone: +420 721 047 653 (only if really necessary, pls)
--
Q:	Why do the police always travel in threes?
A:	One to do the reading, one to do the writing, and the other keeps