[cstex] Verbatim v definici

Jirka Zelinka j.zelinka at centrum.cz
Mon Oct 18 12:45:59 CEST 2010

Přeji hezký den všem.

Patrně se ptám na obehrané téma, ale už jsem strávil hledáním řešení
několik hodin a marně, tak vznáším dotaz

Potřeboval bych použít prostředí verbatim nebo něco podobného v
definici vlastního makra. Už jsem se dočetl, že to nejde, proč to
nejde, taky nějaké rady, který balík mám použít (verbatim, fancyvrb,
erbdef, alltt, ...), ale nic nefunguje tak, jak bych potřeboval -
totiž napsat
\zdrojak{
Zdrojový kód nějakého programu
na více řádcích
}
a na výstupu se objeví příslušný zdroják včetně mezer apod.
Funkční řešení by asi bylo tahat zdrojáky z jednotlivých souborů, ale
bude jich možná i několik set a to by byl v těch souborech pěkný
chaos.
Zkoušel jsem i různé postupy podle TBN, ale problémy mám s přenesením
konců řádků, které se asi při předání parametrů makra ztratí.

Budu vděčný za jakoukoliv radu.

Jiří Zelinka