[cstex] Kolik nechat mista pro vazbu?

Tomas Hala thala at pef.mendelu.cz
Fri May 28 14:19:48 CEST 2010

Dobrý den,

při formátu A4 na výšku si myslím, že by mělo postačit u hřbetu
o 5 až 8 mm více.

Tomáš Hála

#
# Chystam se tisknout jednostranne (pozadavek) cca 80 ti strankovou
# bakalarskou praci, ktera prijde do kniharstvi, kde to svazi do tvrdych
# desek. Je to docela "stos" papiru. Muzete mi prosim poradit, kolik
# nechat na leve strane navic, aby to po svazani vypadalo tak jak ma??
#
# Momentalne to mam tisknuto "na stred" papiru a mam zkusenosti pouze s
# krouzkovou vazbou. S vazbou desek zkusenost nemam, a pripada mi, ze kdyz
# to vytisknu tak jak to je, tak se to bude pri vnitrnim okraji spatne cist.
#
# Muzete mi prosim poradit??
#
# Diky J.Hajtmar