[cstex] Kolik nechat mista pro vazbu?

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri May 28 08:57:00 CEST 2010

Dobry den.

Chystam se tisknout jednostranne (pozadavek) cca 80 ti strankovou
bakalarskou praci, ktera prijde do kniharstvi, kde to svazi do tvrdych
desek. Je to docela "stos" papiru. Muzete mi prosim poradit, kolik
nechat na leve strane navic, aby to po svazani vypadalo tak jak ma??

Momentalne to mam tisknuto "na stred" papiru a mam zkusenosti pouze s
krouzkovou vazbou. S vazbou desek zkusenost nemam, a pripada mi, ze kdyz
to vytisknu tak jak to je, tak se to bude pri vnitrnim okraji spatne cist.

Muzete mi prosim poradit??

Diky J.Hajtmar