[cstex] Zamčení funkce kopírování v pdf (pdflatex).

Dominik jelinek.dominik at centrum.cz
Wed May 12 21:33:45 CEST 2010

Bohužel nepomůže. To usuzuji podle Examples, ve které není žádná
možnost změnit security dokumentu.
Vidím tam jen encrypt a decrypt což souvisí nejspíš s otevřením
dokumentu.

Ovšem, pokud se pokouším zobrazit security dokumentu v PDF Readeru,
tak vidím i položku Import Security Settings, na které když kliknu,
tak Adobe Reader požaduje soubor s koncovkou
*.acrobatsecuritysettings.

Jinak jsem na internetu našel pouze negativní odpovědi. S tímto
formátem údajně pracuje pouze Acrobat Acrobat.

---------------------------
Bylo mi poskytnuto řešení od (nevím zda mohu poskytnout:).

A to jest následující:

\documentclass{article}
\usepackage[utf8]{inputenc}
\usepackage{accsupp}

\begin{document}

\gdef\ukryj#1{\BeginAccSupp{method=escape,ActualText={Text, který se
nakopíruje}}#1\EndAccSupp{}}

\ukryj{Text, který nikdo neokopíruje :-)}

\end{document}

Vyzkoušel jsem a jakmile jsem chtěl nakopírovat text "Text, který
nikdo neokopíruje :-)", do schránky se mi uložil text "Text, který se
nakopíruje".
Zkoušel jsem CTRL+A, pravé myšítko.

To je nádhera! :-)