[cstex] Zamčení funkce kopírování v pdf (pdflatex).

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Wed May 12 20:42:25 CEST 2010

Dobry vecer,

balicek jsem vyhrabal, ale na masove pouziti ke skryvani nevim, zda-li by bylo vhodne.

-----
% pdflatex test
\documentclass{article}

\usepackage[utf8]{inputenc}

\usepackage{accsupp}

\begin{document}

\gdef\ukryj#1{%

\BeginAccSupp{method=escape,ActualText={Text vykopirovatelny.}}#1\EndAccSupp{}%

}% End of \ukryj.

\ukryj{Celý můj odstavec.}

\end{document}

-----