[cstex] makro scancsv-latex.tex

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue May 11 22:44:07 CEST 2010

Dobry den.
Nevim co pouzivate pro kompilaci. Pokud ConTeXt, tak prikladam zdrojak
upraveny pro ConTeXt
Podle hlasky to vypada, ze to ma neco spolecneho s ConTeXtem (MKII).
Ve fazi dokoncovacich uprav je pripravena pro zajemce aplikace
vyuzivajici Lua, ktera funguje o poznani lepe, privetiveji a hlavne
mnohem obecneji, nez tohle makro pana Olsaka, ktere notabene stale
pouzivam (pro stare veci) pro nove veci jsem presel na LuaTeX (tj.
ConTeXt mkiv).
Zdravi J.Hajtmar