[cstex] makro scancsv-latex.tex

nonsense nonsense at volny.cz
Tue May 11 21:38:50 CEST 2010

zdravím konferenci,

relativně dlouho, k naprosté spokojenosti, používám zmiňované makro od
p.Olšáka, modifikované p. Haitmarem (pokud se nepletu).
Stalo se mi nyní, že po nějakém (asi několikerém) update systému (Linux,
Gentoo, TexLive 2009, Kile, příkazová řádka, ...), nedokážu přesně
stanovit dobu, kdy to celé vzniklo, mi zmiňované makro začne vyhazovat
podivné chyby. Něco na způsob:

(/usr/share/texmf-dist/tex/context/base/supp-pdf.mkii

! No room for a new \count .

\ch at ck ...\else \errmessage {No room for a new #3}

\fi

l.1252 \newcount\MPscratchCnt

! No room for a new \count .

\ch at ck ...\else \errmessage {No room for a new #3}

\fi

l.1306 \newcount\MPnumerator

\MPnumerator = 1073741824 % 2^{30}

)

Protože se nepovažuji za znalce LaTeXu, TeXu už vůbec ne, nějak mi není
jasné co se tak zásadního změnilo.
Mohu-li to odhadnout, tak cca 3-4 měsíce zpátky vše fungovalo bez
potíží. Soubory využívající toto makro používám celkem zřídka. Zajímavé
je, že i přes chyby, které mi pdfLaTeX (případně IDE v podobě KILE)
vyhodí (celkem dvě, pokud jsem správně počítal), výsledný PDF soubor je
nakonec vytvořen a vypadá to, že správně.

Dle mých dosavadních zkušeností je zřejmé, že jsem (jako obvykle) něco
přehlédl.

Byl by někdo znalý problému a té dobroty a pokusil se tápajícího navést
zpět na cestu správného poznání ??

Děkuji mnohokrát za pomoc
přeji pěkný den

L.Vlček