[cstex] Zlozene zatvorky vo vnutri prostredia center

Ján Buša jan.busa at tuke.sk
Mon Mar 29 12:36:33 CEST 2010

Vdaka za vysvetlenie,

pri ukonceni odstavca vo vnutri zlozenych zatvoriek
je vystup tak, ako bez zatvoriek:

\begin{center}
{\huge If you can keep your head, when all about you
are losing theirs, and blaming it on you, \dots \par}
\end{center}

z som sa s tym stretol, ze treba ukoncit odstavec, aby nastala zmena, ale
v tejto suvislosti mi to nenapadlo :(

Prijemny den

   Jano Busa