[cstex] Aktualizace cest k souborum v texmf-local TeXLive 2009

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Mar 4 12:08:32 CET 2010

Dobrý den.

Převáděl jsem svá nastavení a své texové "knihovny", které jsem měl
umístěné v TexLive 2008 do TeXlive 2009 a narazil na tento problém.

V adresáři  c:\Program Files\texlive\texmf-local\tex\hajtmartex\context\
... jsem měl soubory, které context načítal automaticky příkazem \input.
Nyní jsem je umístil do adresáře
c:\texlive\texmf-local\tex\hajtmartex\context\.... , který vytvořil nový
TeXLive 2009.
Pomocí TLManageru jsem provedl aktualizace, ale context mi nyní není
schopen tyto "knihovní soubory" načíst a hlásí, že jsou nedostupné.
Jak lze prosím ručně aktualizovat v TL 2009 seznam cest k souborům v
texmf-local tak, aby tyto soubory uměl ConTeXt načíst odkudkoliv.
V TL 2008 jsem to dělal mockrát pomocí příkazů :
texhash
mktexlsr
updmap
updmap --syncwithtrees

ale v TL 2009 se nejsem schopen dopracovat výsledku. Někde jsem četl, že
některé příkazy jsou v TL 2009 zablokované.

Můžete mi nějak poradit jak na to?

Zdraví J.Hajtmar