[cstex] Pomoc s vypocty v LaTeXu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Jun 30 15:41:24 CEST 2010

Diky.
Makra \advance, ... ktera pisete znam... jen se mi nechce obchazet
deleni a nasobeni pomoci scitani a odcitani ..
Asi mam spatnou predstavu o vypoctech v LaTeXu (v Plainu jsem se s tim
casto potykal) protoze uz delsi dobu delam vse v ConTeXtu, a tam je to
(jak je z ukazky videt) pomerne jednoduche...
Pokud to neni elementarni zalezitost, tak asi udelam radeji i ty pomocne
vypocty v Lua(LaTeXu )...

Zdravi J.Hajtmar