[cstex] Pomoc s vypocty v LaTeXu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Jun 30 15:13:52 CEST 2010

Ja pouzivam i v LaTeXu nejcasteji primitiv \advance (viz TBN), jinak
existuji makra \addtolength pro delky a \addtocounter pro citace
(\addtocounter{citac}{...} pracuje s citacen \c at citac). Existuje tez
balicek calc.sty, ale ten jsem nikdy nepouzil

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/