[cstex] jednoducha citace v contextu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Jun 29 10:31:28 CEST 2010

Dobry den.
Posilam jednoduchou ukazku jednoducheho pouziti v ConTeXtu. Upozornuji
na to, ze pro slozitejsi pouziti si bude potreba neco nastudovat.
Navic zalezi na tom, zda budete kompilovat MKII nebo MKIV. Pri sazbe
slozitejsich veci se mi (asi diky nejake moji vlastni chybe nebo
nepochopeni...) vubec nepodarilo (tak jak jsem potreboval)  rozbehnout
seznam literatury v MKII, takze jsem to musel cele udelat v MKIV ...

Zdravi J.Hajtmar

Ukazka:

\enableregime[cp1250]
\mainlanguage[cz]

\setuppublications[setupinteraction=start, alternative=ams,
sorttype=cite, criterium=cite]
\setupheadtext[cz][pubs={Literatura}]

\startpublication[k=ctvrtek]
  \note{Čtvrtek V., Loupežník Rumcajs, Atlas (1978)}
\stoppublication

\startpublication[k=patek]
  \note{Pátek P., Manka, Elixír (2005), ISBN 80-86419-41-X}
\stoppublication

\starttext

\completepublications[criterium=all] % např. 1. možnost výpisu
%\placepublications % např. 2. možnost výpisu (zejm. MKIV)
%\placepublications[criterium=all] % např. 3. možnost výpisu
\page

Zatímco v~\cite[ctvrtek] je hlavním hrdinou loupežník Rumcajs, v
\cite[patek]
vystupuje také jeho manželka a loupežnice Manka.

\stoptext