[cstex] jednoducha citace v contextu

Tomáš Kubina tomas.kubina at vsb.cz
Tue Jun 29 08:04:12 CEST 2010

Dobrý den,

ve standartním latexu se musí před načtením citace.bib definovat styl
citací, např. takto:

\bibliographystyle{alpha}
\bibliography{citace}

Základních styly formátování jsou např: alpha, plain, unsrt, abbrv... To
co chcete vy, by se mělo dát dosáhnout stylem unsrt. Příklady
jednotlivých stylů se dají najit např. zde:
http://www.cs.stir.ac.uk/~kjt/software/latex/showbst.html

s pozdravem
Tomáš Kubina