[cstex] \input - zobrazeni nazvu souboru

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Jul 11 22:43:25 CEST 2010

2010/7/10 petr zemánek <petr.zemanek at gmail.com>:
> Zdravím všechny LaTeXové odborníky,
> chtěl bych požádat o radu. Mám trochu obsáhlejší LaTeXový projekt, tak
> jsem se rozhodl rozdělit zdrojový dokument na několik částí a vkládat
> je pomocí příkazu \input{}. Chtěl bych se zeptat, zda je možné, aby se
> mi ve výstupním souboru ukázal název vstupního souboru - třeba ve
> formě jako to dělá balík showkeys pro různé odkazy.

Já to dělám tak, že si nadefinuji vlastní makro (napr. \MujInput).
ktere na vhodne misto vypise jmeno vkladaneho souboru, a pak zavola
\input{#1}. Kdyz jsem s dokumentem spokojen a uz nechci nazvy souboru
videt, vyhodím definici a vložím \let\MujInput\input

> Díky za rady.
> Petr Zemánek.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/