[cstex] DVI -> doc

Va'clav Studeny' Vclv at centrum.cz
Tue Jan 26 17:36:35 CET 2010

napsal mi Michal Zarnay <zarnay at frdsa.fri.uniza.sk>
Dobry den,

prosim, posunte moju odpoved aj na list, este mi
nepotvrdili prihlasku na zoznam.

Vdaka.
MZ

Tak sem posouvam:

ja mam skusenost s IguanaTex
http://www.technion.ac.il/~zvikabh/software/iguanatex/

Umoznuje v PowerPointe vytvorit obrazok vzorca (i
viac vzorcov pokope) z vlozeneho textu. Dany
obrazok potom mozno presunut do Wordu. Bohuzial ide to asi len rucne.

--

Ja jsme zkusil tu cestu pres tex4ht. Chvili
trvalo, nez jsme pochopil, ze je potreba

Povaze.
Ve vysledku zadny obrazek nemam (vzorce chybi).
Zadny nevznikl. Kdyz jsme patral proc, zjistil
jsem, ze ten program, z baliku ImageMagic, ktery
tu konverzi ma provadet se jmenuje convert. V tom
bajecnem operacnim systemu WindowsXP je program
convert take, ale na konverzi souboroveho systemu
disku a misto converta ImageMagic se zavola
tamten. A ma jeste jine zajimave vlstnosti: chova
se jako hydra, kdyz ho smazu, obevi se tam znovu
v okamziku, kdy chci convert spustit, odkud, to
vazne nevim. neznicitelny, neprejmenovatelny, v
jakem poradi XP vola programy, take nevim ale
nepomohlo mi ani presunout vsechno do adresare
ImageMagica ke convertu grata, a prejmenovat
convert v ImageMagicu nic neresi, protoze se vola
znovu pro kazdy vzorec skriptem, kterysi pripravi
tex4ht, a ktery hned prozirave smaze tu
p[osscriptovou predlohu, takze by se muselo jeste sahnout nekam do kodu tex4ht.