[cstex] Necelociselne registry a pocitani v (Con)TeX(t)u

Miroslav Balda balda at cdm.cas.cz
Tue Jan 26 11:32:49 CET 2010

Jaroslav Hajtmar napsal(a):
> Dal by mne zajimalo, zda nemate nejaky tip ci odkaz, kdy by se dalo
> dozvedet a priucit na jak na pocitani v  (Con)TeX(t)u.
> Mam na mysli ruzne operace s cisly i registry ... nejake tipy, triky,
> navody atd... Ceka mne ted mozna nejake ConTeXove pocitani, tak shanim
> info, jak to udelat co nejefektivneji.

Zdravím všechny.

Informaci o možnostech počítání v LaTeXu je ve Zpravodaji č.2/2004 v
příspěvku s názvem "Výpočty a diagramy v LaTeXu", který je v
elektronické verzi spolu s mými styly na adrese
http://bulletin.cstug.cz/bul20042.shtm
Ke správné funkci výpočtů je však zapotřebí ještě mít k dispozici
balíček fp.sty (je na CTAN nebo na CD TeX Life) a pro kreslení diagramů
ještě curves.sty tamtéž. Použití obou je v uvedeném článku i s příklady.

Miroslav Balda