[cstex] Necelociselne registry a pocitani v (Con)TeX(t)u

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Mon Jan 25 15:29:33 CET 2010

Ja to resil vypocty s dimen a deaktivaci pt, kdyz jsem potreboval.
Vzdycky to nekde vyhrabu, napr.
http://old.nabble.com/random-variables-with-latex-td22296011.html

Podobnou uvahou to ma v jednom clanku resene pan Sustek.

ps

% pdflatex soubor
\documentclass{article}

\begin{document}

\newdimen\rozmer
\rozmer=123.456pt
\parindent=0pt
\def\pointless{\expandafter\PoinTless\the}
{\catcode`p=12 \catcode`t=12 \gdef\PoinTless#1pt{#1}}

Ahoj svete.

\begin{picture}(0,0)
%\put(\rozmer,0){Ahoj svete.}
\put(\pointless\rozmer,0){Ahoj svete.}