[cstex] DVI -> doc

Va'clav Studeny' Vclv at centrum.cz
Mon Jan 25 12:25:42 CET 2010

Mám èlánek v PlainTeXu plný vzorcù a vydavatel
jej chce ve formátu .doc Sehnal jsm si ABBYY fine
reader a provedl konverzi .pdf, ovšem už
pøítomnost indexù znemožnila programu rozpoznat
text správnì a pokud jsme chtìl v textu každou
matematiku oznaèit jako obrázek, sazba se ropzpadala jako stará omýtka.

Oznaèil jsem všechny stránky jako obrázky celé
(jedna strabna jeden obrázek). Výsleddek byl
skvìlý, skoro tak dobrý, jako pùvodní DVI. Ale
vydavatel není spokojen, argumentuje, že s textem nemùže manipulovat.

Máte-li nìjaké zkušenosti, prosim, poradte
mi,  jaký program by za mne tu práci udìlal
nejsamostatnìji. Poèítám s tím, že výsledek bude
graficky a typograficky horší, ale to je dùsledek
pøání vzdavatele vystaèit s programy od
microsoftu.  Mnì jde pouze o to vyhovìt jeho
požadavkùm a pøitom se vzhmout semantickym chybam v textu.

Dekuji.

Vaclav Studeny