[cstex] Problém s \VerbatimInput (strojopisem) a \usepackage[T1]{fontenc}

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Fri Jan 22 11:05:16 CET 2010

Pořád nevím. Ani s googlem nedám odpověď dohromady.

Amatérský dotaz: co mám napsat místo \aktualnifont, kyž chci zakázat ligatury jen u tt?

> Ligatury v novejsich verzich pdftexu lze zrusit pro kazdy jednotlivy
> font zvlast prikazem
>
> \pdfnoligatures\aktualnifont
>
> Zde je test a overeni, zda je pdftex dostatecne mlady:
>
> pdftex "\ \font\f=cmr10 \pdfnoligatures\f\f ahoj--\bye"

Test mi funguje (TL2009).

Ale nefunguje žádný z pokusů typu:

----
\documentclass[11pt,a4paper]{report}

\usepackage[cp1250]{inputenc}

\usepackage[T1]{fontenc}

%\pdfnoligatures\cmtt

\usepackage{lmodern}
\usepackage{cmap}

\usepackage[czech]{babel}%{czech,a4wide}
\usepackage[usenames,dvipsnames]{color}

\begin{document}

\tt

%\pdfnoligatures\f\f
%\pdfnoligatures\cmtt

{\font\f=cmtt20 \pdfnoligatures\f\f ahoj--

Bla bla -- ll -- p affa kop.
}

Bla bla -- ll -- p affa ěýřčýšřč kop.

\end{document}
----

Zápis "\font\f=cmtt20" mi změní výšku fontu, což nechci.

> Vit Zyka

Lukáš Procházka