[cstex] xe(la)tex example - MS Word??

Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Fri Jan 15 17:02:55 CET 2010

Dobrý den,
jsem téhož názoru. Určitě lze s člověkem, který vyrábí taková "doporučení" a
který neví o zpracování textů obvykle vůbec nic, aspoň mluvit a ukázat mu
něco jako typografická pravidla. Je fakt, že přesvědčit takové lidi je velmi
těžké, ale u nás na fakultě se to podařilo a máme ve vyhlášce děkana, že
formální stránka práce podléhá typografickým pravidlům, nikoliv wordové
zvůli...

Zdravím
J. Rybička.