[cstex] xe(la)tex example - MS Word??

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Fri Jan 15 14:30:06 CET 2010

Dakujem panovi Hajtmarovi za poucne riadky.

Presne uhadol aj moj problem: "bakalarske prace pro jednu nejmenovanou osobu
na jednu nejmenovanou VS."
Cize ide mi o nastavenie a zjednodusenie pre niekoho, kto nerad nastavuje
okraje, hlavicku, patu, typy pisma, poznamky, ...etc
ale ma cistu sablonu pred sebou a do toho pise text ako "usilovna opica".

Mozno dotycnu osobu nepresvedcim a napise celu bakalarsku pracu vo Worde,
ale nakoniec aj tak ostane na mna
korekcia a uprava celeho dokumentu...

Podla mna by ste pomohli (nielen mne ale aj inym), keby ste zverejnili
svoj know-how (ak nemate nic proti tomu) - " "Creating dirty documents by
TeX dirty tricks"."
Samozrejme, nic sa nestane, ak si to nechate ako tajomstvo. :-))

S pozdravom,

Peter Knezel