[cstex] Množství obrázků v textu

Michal Vodička m.vodicka at gjwprostejov.cz
Wed Jan 20 22:04:45 CET 2010

Zdravím v konferenci.

Mám jeden (možná primitivní) dotaz. Překládám zrovna manuál k jednomu
výukovému astronomickému programu, který obsahuje velké množství obrázků.
Překlad píšu v TL 2009 (OS Ubuntu 9.10) a výsledek exportuji do html pomocí
tex4ht a do pdf pomocí pdflatex. Prozatímní text má v .ps 27 stran a 40
obrázků. V .pdf se mi nevyexportovaly obrázky. Přikládám zdrojový soubor a
log. Teď k samotnému dotazu.

Manuál je takový, že je vždy pár vět a k tomu ilustrační obrázek. Chci, aby
se obrázek vložil přesně do místa, kde jej zadám. To řeším použitím balíčku
graphicx a parametrem [h] u \begin{figure}. Jakmile překročil počet obrázků
určitý počet, předklad probíhá s chybovými hláškami (viz log). Jak mám
uspořádat zdrojový soubor tak, abych mohl zpracovat v textu asi 100 obrázků
s následným exportem do html a pdf?

Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem,

Michal Vodička