[cstex] citanie a oci

Ladislav Bitto Ladislav.Bitto at savba.sk
Fri Jan 8 10:18:36 CET 2010

Zdravim,nedavno som sem pisal ohladom kombinovaneho smeru textu. Medzitym som uplne prevratil citanie - jedinym cielom, aby som ostro videl text. Mozno niektorym tu postavia vlasy na hlave, ale prekonalo to moje najsmelsie ocakavania. Tu je trosku podrobnejsie, ze co, preco......ftp://geofftp:rEadfTp@web.sav.sk/bl-graphs/animation/readme.pdf a tu je jeden takyto priklad textuftp://geofftp:rEadfTp@web.sav.sk/bl-graphs/animation/colortext.pdfJe to len prva verzia, je tam vela veci este nedotiahnutych, ale snad bude jasne, ze o co ide........ZdravimLadislav Bitto