[cstex] tvorba OTF fontu?

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Thu Feb 4 11:30:43 CET 2010

Zdravim!

Chtel bych se zeptat, zda-li nekdo nevite o programu, ktery by umel
generovat OTF fonty (se vsemi fíčurkami, které dokáží, tj. kapitálky,
historické varianty, GSUB/GPOS pochopitelně) a přitom fungoval
podobným způsobem jako Metafont/Metapost?

Zkoušel jsem něco tvořit ve fontforge, ale zjistil jsem, ze vubec
nejsem zvykly pracovat s takovymito GUI programy; zvlast je mi neprijemne,
ze clovek si tam neco "baj voko" naklika, ale naprosto netusi, co
to bude delat "uvnitr". Proste mi takovyto styl prace totalne
nesedne, potrebuji mit vsechno jasne napsane ve zdrojaku,
moznost udelat si diff, atp...

Diky,
Petr Tomasek

Jabber: butrus at jabbim.cz