[cstex] Memoir - záhlaví

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Tue Aug 24 08:38:54 CEST 2010

... Problém zřejmě vyřešen - bylo třeba malinkého "postrku" (šlo by to i bez něj?).

Nejprve se vytvoří alternativní styl záhlaví/zápatí:

   \copypagestyle{CONC}{ruled}
   \makeevenhead{CONC}{}{}{Conclusions}
   \makeoddhead{CONC}{}{}{Conclusions}

V příslušné kapitole se pak použije:

\chapter{Conclusions}
   \bgroup % Původní styl záhlaví/zápatí se "uloží"
     \pagestyle{CONC}

	Blablabla...

     \newpage % Toto je ten "postrk" - díky explicitnímu \newline se vytvoří záhlaví ve stylu CONC,
     % bez \newpage se v záhlaví kreslila pouze linka bez textu vpravo.
   \egroup % Původní styl záhlaví/zápatí se "obnoví"

Zdravím

Lukáš Procházka