[cstex] Memoir - záhlaví

Procházka Lukáš lpr at pontex.cz
Mon Aug 23 23:13:23 CEST 2010

Zdravím v konferenci,

potřeboval bych poradit s vytvořením hlavičky.

Sázím disertaci v LaTeXu, používám třídu \documentclass[oneside]{memoir} a
styl záhlaví/zápatí \pagestyle{ruled}.

Při jednostranném tisku se záhlaví odděluje čarou a do pravého záhlaví se
píše číslo a jméno kapitoly - to je OK.

Problém je, že v díle je i \chapter{Conclusions}, která nemá žádné
\section; výsledkem je, že záhlaví je tvořeno pouze vodorovnou linkou, na
které není žádný text, což vypadá nehezky.

Dále následují "List of Figures" a "List of Tables". Oba nadpisy (jak jsem
zjistil) jsou (interně) sázeny pomocí \chapter; uvnitř těchto kapitol je
ovšem defaultní zápatí "rozumné" - vpravo se objevuje text "List of
Tables" a "List of Figures" bez čísla \section.

Nevěděl by někdo, jak docílit toho, aby i v kapitole "Conclusions"
vypadalo záhlaví stejně jako v LoT nebo LoF (tj. jako v libovolné
\chapter, která nebude obsahovat \section)?

Pokoušel jsem se o to, hledě do memman.pdf, ale neúspěšně. I když jsem
docíclil textu v některých záhlavích v kapitole "Conclusions", na poslední
stránce kapitoly bylo záhlaví stejně prázdné.

Předem děkuji za radu.

Zdravím

Lukáš Procházka