[cstex] Opět \cline

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Fri Aug 6 16:55:46 CEST 2010

Tak rovnou \catcode`\-=12.
A třináctkou případně zpět na nohy.
PS

  ----- Original Message -----
  From: Karel Piska
  Sent: Friday, August 06, 2010 4:52 PM
  Subject: Re: [cstex] Opět \cline

  Pavel Striz napsal(a):
  > Za \begin{document} přidat:
  > \shorthandoff{-}
  >
  > Je to dané tím, že spojovník je vůči dřívější verzi aktivní znak. Byl to nápad při spojení balíčku czech do czech v babelu. Řadě lidí to nesedí, takže se zvažuje deaktivace, nebo jsme si již zvykli... :-)
  >
  > PS

      Děkuji za vysvětlení. A ještě by se dalo doplnit,
  že \usepackage[english]{babel} naopak nesmí obsahovat \shorthandoff{-},
  jinak skončí na komplementární chybě:

  ! Package babel Error: The character '-' is not a shorthand character in
  english.

  ___ Information from ESET Mail Security, ver. 5347 (20100806) ___
  The message was checked by ESET Mail Security. www.eset.com