[cstex] Pomoc s vypocty v LaTeXu

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Sun Aug 15 16:27:34 CEST 2010

Dobry den,

nize zmineny prikaz \dimexpr je primitivum etexu, takze jej lze pouzit
nezavisle v plainu, latexu i contextu. Jen upresnuji spravny zapis. Namisto

   \cardheight=\dimexpr(\makeupheight/\countofvert)

je treba psat

   \cardheight=\dimexpr\makeupheight/\countofvert\relax

Tedy syntaktickym oddelovacem nejsou kulate zavorky, ale \relax.

Zdravi
Vit Zyka

On 30.6.2010 15:41, Jaroslav Hajtmar wrote:
> Diky.
> Makra \advance, ... ktera pisete znam... jen se mi nechce obchazet
> deleni a nasobeni pomoci scitani a odcitani ..
> Asi mam spatnou predstavu o vypoctech v LaTeXu (v Plainu jsem se s tim
> casto potykal) protoze uz delsi dobu delam vse v ConTeXtu, a tam je to
> (jak je z ukazky videt) pomerne jednoduche...
> Pokud to neni elementarni zalezitost, tak asi udelam radeji i ty pomocne
> vypocty v Lua(LaTeXu )...
>
> Zdravi J.Hajtmar

Ing. Vít Zýka, Ph.D.           TYPOkvítek, Czech Republic

computer vision application  aplikace pocitacoveho videni
database publishing                databazove publikovani
scientific book typesetting     sazba odbornych publikaci

tel.: (+420) 777 198 189       www: http://typokvitek.com