[cstex] Chybova hlaska v LuaLatexu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Apr 8 10:54:03 CEST 2010

2010/4/8 Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz>:
> Dobrý den.
>
> Před pár dny mi zničehonic přestal fungovat LuaLatex - hlasí to chybu:
>
> C:\1da\ConTeXt-Lua\tmpptemp>lualatex atex.tex
> This is LuaTeX, Version beta-0.52.0-2010031722 (rev 3515)
> fatal: memory exhausted (xmalloc of 2952790020 bytes).
>

> Normálně používám ConTeXt pod Lua, ten jede OK.
> Nevíte někdo, v čem by mohl být problém???
>
> Jakými příkazy lze znovu vytvořit všechny formáty a dát celou instalaci TL

Formáty se generují pomocí fmtutil-sys (fmtutil je generuje pouze pro
aktuálního uživatele do jeho $HOME). Hledání příčiny této chyby asi
nebude snadné, ale podíval bych se, zda není omylem nastavena nějaká
environmentální proměnná TEX*. Může to být nějaká, kterou ConTeXt
ignoruje, ale LaTeX blbne.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/