[cstex] Chybova hlaska v LuaLatexu

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Thu Apr 8 10:22:32 CEST 2010

Na tohle konkretne nemam lek.
---

Ja si ted stahl do binarek posledni verzi LuaTeXu (Velikonocni verze 0.6; tlmgr update --all na tohle nestaci) z http://minimals.contextgarden.net/current/bin/luatex/ a pote jsem musel pregenerovat formaty uzitim "fmtutil-sys --all". Divam se, ze jsem tuto vetu v clanku s panem Madrem o LuaTeXu ve finale zakomentoval. Hm, uz se stalo, takticka chyba, tam totiz nestaci ani "svata trojice".
---

Na zatim nepouzitelne \\ v LuaLaTeXu/LuaTeXu pri " " nebo ' ' v tex.sprint, resp. pri uziti [[ ]] a nefunkcni \def\prikaz, jsem se ptal pana Rouxe. Resi uplne jine starosti. Konkretne pise, ze resi: OTF loading, callback management, catcode table management, mplib, etc.

Zkusim misto tex.sprint generovat TeXovy soubor a nacist si jej zpet. Treba jako tabulku nebo jen seznam prikazu s parametry. Zaexperimentuji.

PS