[cstex] Vkladani PDF dokumentu do pdfTeXoveho dokumentu a veci s tim souvisejici

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Oct 16 12:18:05 CEST 2009

Jejda ... vidim, ze se k uzivani vkladani PDFka do jineho dokumentu
setakava spousta lidi, alespon podle okamzite bourlive reakce vsech radcu.
Opravdu diky moc vsem za rady!

Vidim (a myslel jsem si to), ze neexistuje nejaka "windowsovska cesta"
:-) snad krome porizeni verze Acrobatu, ktery do umi :-).

Kazdopadne : pro mne jsou asi nejzajimavejsi  metody  automatickeho
orezu,  ale na druhe strane jsem se dozvedel spoustu veci, ktere jsem
netusil a ktere urcite nekdy pouziju!

Zajimava cesta je pres OpenOffice... pro ziskani zdrojaku tabulky asi
nejzajimavejsi. Me momentalne zdrojak tabulky nezajima ale chci to
udelat automatizovane pokud mozno nejakou davkou, takze pujdu smerem
napovedy pana Wagnera popr. pana Strize.

Dozvedel jsem se nove o "pdfcrop" u TexLive popr. o "pdftrimwhite" ...
to je pro mne taky velmi zajimava alternativa - urcite vyzkousim.

Jen poznamka k navodu pana Schwarze.
Umyslne nepouzivam metodu exportu do obrazoveho formatu, nasledneho
bitmapoveho orezu a pak konverze do PDF, protoze se pak prijde o moznost
dostat data z tabulky pres schranku - tj. clipboard. Urcite i velikost
vkladaneho PDF obsahujiciho bitmapu je vetsi nez u "textoveho" PDFka..
U veci, kde se nepredpoklada kopirovani dat z PDF nebo primo u obrazku
souboru je asi tato alternativa rozumna.

Jeste jednou diky moc vsem a verim, ze jsme se navzajem o mnohem poucili
a inspirovali a ze ty rady poslouzi i rade dalsich uzivatelu ...
J.Hajtmar