[cstex] Vkladani PDF dokumentu do pdfTeXoveho dokumentu a veci s tim souvisejici

Schwarz Rudolf rudolf.schwarz at unob.cz
Fri Oct 16 11:09:56 CEST 2009

Dobrý den.
   Jedna varianta, kterou mám odzkoušenu a používám.
Bohužel není zautomatizována, musí se ořezat ručně!

Z Excelu tisku na virtuální tiskárně  "PDFCreator"
do formátu PNG.
Tento obrázek pak v automaticky spouštěném grafickém editoru
(používám IrfanView) myší oříznu a uložím ve formátu PDF.

Přeji pohodový den

R. Schwarz