[cstex] [Cstugm] Kniha: TeX People: Interviews from the world of TeX a ine

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Fri Oct 23 18:02:48 CEST 2009

Dobry podvecer, rad odpovim.

> 1.
> chcel by som sa opytat, ci CSTUG planuje nakup a distribuciu knihy
> *TeX People: Interviews from the world of TeX*
> Rad by som ju totiz objednal.

Chvili prosim vydrzte, prodiskutujeme to s kolegy a pripadne pustim do obehu
mejl s zadosti o nahlaseni zajemcu, ... Nebo naopak napisi email, ze to neni
v nasich silach.

Redakce si jeden kus uz koupila, bylo to v dobe, kdy ty slevy jeste nebyly
TUG nabizeny. Proto ve ctverce Zpravodaji najdete diky panu Madrovi jeden z
rozhovoru a i info o knize.

> 2.
> Bude sa konat v Nov/Dec 2009 dajaka prednaska v Brne pre clenov CSTUG
> (alebo
> aj pre neclenov)?

Ano, bude, pro vsechny. (Svetelna) show panu Sojky a Ruzicky. :-)

Planuje se rozeslani elektronicke pozvanky vsem clenum CSTUG (to neni rovno
clenum mailovych listu). Chvili prosim na oficialni pozvanku pockejte. Praci
s osobnimi udaji ma na starosti jeden clovek a ten ted aktualne nemuze.

Dle planu bude ve Zpravodaji trojce vytistena pozvanka. Trojka Zpravodaj se
tiskne.

Chcete-li si pozvanku vyvesit v predvoji na nastenku, ci tak, uzijte prosim
tiskovou verzi redakce:
http://195.178.90.235/~malipivo/zpravodaj/2009-brno.pdf

> 3.
> Akym sposobom sa zaplati clenske na rok 2010.

Prvni moznost zaplaceni bude na valne hromade v hotovosti. Pote nasleduji
bezne moznosti platby z uctu nebo predavka pokladnikum.

> Planuje sa schodza o cinnosti CSTUG za rok 2009 a planoch na 2010?

No to vite, ze ano! Planu je tolik, ze s nimi muzeme dlazdickovat Karlovo
namesti. ;-)

Na videnou a s usmevy se s vami louci PS

___ Information from ESET Mail Security, ver. 4536 (20091023) ___
The message was checked by ESET Mail Security. www.eset.com