[cstex] Problem s TexLive2009 a Latex vystupem z gnuplotu

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Mon Nov 30 18:22:33 CET 2009

On Mon, Nov 30, 2009 at 05:37:23PM +0100, Tomáš Kubina wrote:
Dobrý den,

> [...]
>
> Problém se týká načtení souborů vygenerovaných v gnuplotu pomocí
> terminálu latex. Funguje to tak, že dohlavního souboru např. obrázek.tex
> je přes \input vložen vlastní graf - test.tex, který načítá přes
> \includegraphics soubor test.eps. Soubory test.tex a test.eps jsou
> vygenerovány právě gnuplotem.
>
> A teď to nejpodstatnější. Používám xelatex a v TexLive 2009 mi to skončí
> právě na \includegraphics s tím, že soubor test.eps neexistuje.  A to
> nezávisle na systému, zkoušel jsem to jak v WinXP, tak linuxu (mandriva

nezavisle na systemu byla (po dlouhych diskusich na texlive listu) zprisnena
implicitni bezpecnostni nastaveni v texmf.cnf (i ohledne mist, kam saha
\input ). prectete si instalacni manual ;-)
a pripadne upravte texmf.cnf tak, aby
kpsewhich -progname=xelatex test.eps
naslo spravny soubor a vse fungovalo jak drive.

S pozdravem
Petr Sojka