[cstex] Problem s TexLive2009 a Latex vystupem z gnuplotu

Tomáš Kubina tomas.kubina at vsb.cz
Mon Nov 30 17:37:23 CET 2009

Dobrý den,

narazil jsem na problém, který se patrně dotýká především TexLive 2009.

Problém se týká načtení souborů vygenerovaných v gnuplotu pomocí
terminálu latex. Funguje to tak, že dohlavního souboru např. obrázek.tex
je přes \input vložen vlastní graf - test.tex, který načítá přes
\includegraphics soubor test.eps. Soubory test.tex a test.eps jsou
vygenerovány právě gnuplotem.

A teď to nejpodstatnější. Používám xelatex a v TexLive 2009 mi to skončí
právě na \includegraphics s tím, že soubor test.eps neexistuje.  A to
nezávisle na systému, zkoušel jsem to jak v WinXP, tak linuxu (mandriva
2010). V TexLive 2008 mi to projde naprosto bez problémů, opět nezávisle
na systému (WinXP i Linux Mandriva 2009 spring). TexLive 2009 i  2009
jsem instaloval pomocí instalace ze sítě. V příloze přikládám jak
zmíněné soubory, tak v podadresářích výsledky včetně logů z kombinace
jednotlivých systémů a verzí TexLive. Chtěl bych zjistit, zda je
anomálie chování jenom u mně. Nebo je něco špatně tak nějak celkově???
Nebo provádím něco špatně? Prostě potřebuji vyjádření někoho
nezávislého... Jsem vykolejen z toho, že to co mi fungovalo bezproblému
rok a půl mi najednou po instalaci nového TexLive nefunguje.

díky za jakékoliv přínosné reakce

Tomáš Kubina