[cstex] ceske rejstriky

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Nov 30 11:06:05 CET 2009

Dne 30. listopadu 2009 10:29 "Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o."
<LPr at pontex.cz> napsal(a):
> ... Zkompilovaný csindex mohu nabídnout - použil jsem csindex pana Koska,
> který implementoval kódování cp1250 (Windows).
>
> Jen by tam potřeboval doladit command line help (option -cp1250 - nebo tak
> něco) s implementací.
>
> Panu Koskovi jsem se to pokoušel poslat, ale jirka at kosek.cz tenkrát selhalo.
>
> Pokud chcete, pošlu vám exáč na vaši mailovou adresu (aby nebyl
> odfiltrován). Případně i nějaký batch, kterým jsem indexy vytvářel.

Můžete k tomu napsat nějakou informaci v HTML a poslat to i mně? Dal
bych to na www.cstug.cz, aby to lidi nemuseli hledat. Bohužel gmail
odfiltruje exe, a to dokonce i v případě, že je uvnitř zipu. Musí se
přejmenovat tak, aby gmail té příponě nerozuměl.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/