[cstex] ceske rejstriky

Marie Benediktova marie.benediktova at gmail.com
Mon Nov 30 10:54:01 CET 2009

Dekuji vsem za napovedy. Parametr -z cp1250 jsem zkousela, bohuzel to
nedopadlo nijak :( Ale je mozne, ze pouzivam spatnou verzi csindex.exe pro
win. Jeste zkusim najit TeXLive2008, kde to je podle Pavla Strize jiz
vyresene. A binarku pod win si bohuzel sama taky neudelam (nemam tu Ccko,
jen linuxove...), nejsem programator.
Preji vsem hezky den,
Marie Benediktova