[cstex] ceske rejstriky

Jiri Vesely jvesely at karlin.mff.cuni.cz
Sun Nov 29 17:27:16 CET 2009

Mila kolegyne,
kdyz jsem to naposled potreboval, musel jsem to opravdu
udelat rucne, tj. to, co se seradilo spatne, preskladat. Neni to ale
obvykle tak strasne, jak by se mohlo zdat - stejne patrne rucne
delate drobne upravy, je-li rejstrik viceurovnovy.  Mozna se Vam
ozve nekdo s priznivou zpravou, ze uz  to  je dodelane, ja jsem
to potreboval zhruba pred 10 mesici.
Zdravi
Jiri Vesely