[cstex] ceske rejstriky

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Nov 29 12:55:50 CET 2009

Dne 29. listopadu 2009 12:25 Marie Benediktova
<marie.benediktova at gmail.com> napsal(a):
> Dobry den,
> mohl byste mi, prosim, nekdo poradit. Potrebuju nasazet do knihy rejstrik,
> razeny ale cesky. Z duvodu uzivani \uv{} stale v LaTeXu sazim pomoci cslatex
> a czech.sty. (uzivam nyni miktex pod win). Zkousela jsem shanet ruzne
> csindex a jeho nasledovniky, ale vzdy mi radi ceske pojmy az za Z (jako bych
> uzivala jen makeindex bez ceskych "nadstaveb") (nebo ignoruji kodovani?).
> Tak ted uz nevim co s tim (krome rucniho preskladani souboru *.ind).
> Dekuji za odpoved,

Presne tak csindex funguje, pokud mu nereknete parametrem -z, podle
jakehjo kodovani ma cesky radit. Windowsovou verzi jsem jiz nedelal
ja, takze nevim, jaky parametr presne je nutno pouzit. V me stare
verzi se za -z davala cislice urcujici kodovani.

> Marie Benediktova

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/